Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Jaki system operacyjny wybrać to może być proste, ale co w nim później zainstalować może już przysporzyć o ból głowy.

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez memb@jawnet » 5 lip 2006, o 23:00

kicu, deejay nie udziela sie ale ja udostepniam jego fimy i programy które ściąga;)
a co do tego transferu widzialem go (VNC) i w tym momencie jak oglądałem to ciągło około 4MB/s wiec jest sie czym chwalic :|
memb@jawnet
 
Posty: 38
Dołączył(a): 12 wrz 2005, o 23:00

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 5 lip 2006, o 23:13

podam tylko to: http://www.mmeb.jawnet.pl/prison.JPG
i przemoka1 (Extreme User) Dostępny: Tak
Ratio: 3.345 Wysłano: 1.27 TB Pobrano: 389.70 GB Aktywne torrenty: Torrents seeding 2 Torrents leeching 0
niech kazdy sobie wyciagnie wnioski. EOT
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez memb@jawnet » 5 lip 2006, o 23:34

a tutaj drugi screen zrobiony po 30 minutach :)
www.mmeb.jawnet.pl/prison2.JPG
memb@jawnet
 
Posty: 38
Dołączył(a): 12 wrz 2005, o 23:00

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 5 lip 2006, o 23:35

jak ktos chce, zeby mu podbic ratio na torrentach, to propozycje prosze przesylac na maila :) Dundee skorzystal juz kiedys z okazji i wyszedl na dobre :D
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 6 lip 2006, o 14:36

Stary widze ze naprawde z ciebie ... ( hmm człowiek zapatrzony w siebie ?? ) i po cholere to piszesz !! nie rozumie twojego tonu teraz ??? ludzie cie zlali z góry na dół a ty dalej ciagniesz swoja denna gadke skoncz juz prosze cie !!

Memb co do tych twoich 4MB to ich nie zauwazylem max widzialem 3,3MB a to duza róznica !! co do twojej wypowiedzi ze ty udostepniasz rzeczy deejay bez komentarza !!! :/// a wczesniej jeszcze inne slowa wyczytalem deejay ale nie chce juz ich poruszac bo uwazam ze ten temat jest naprawde denny !! Apropo tego łacza nie masz w domu to zajebista sprawa :p wiesz . Ostatnie słowo co do twojej Japoni to poczytaj dokladnie na google gdzie takie łacza sa !!! :!: :ugeek:
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 6 lip 2006, o 19:59

powiedzialem juz raz EOT, wiec mowie drugi raz. A w Japonii maja lacza po 100 Mbit, czyli okolo 11 MB/s.
Denny to ty masz wzrok, popatrz sobie jeszcze na upload. DL masz 3,3 MB/s a upload 2,6 MB/s w tym samym momencie. Czyli lacznie prawie 6 MB/s.
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez mazi@jawnet » 6 lip 2006, o 20:25

po co te nerwy... moim zdaniem nie brzmi to jak chwalenie ale raczej porownanie, ktore powinno dac cos do myslenia. Tez moge takowe przytoczyc : w tarnowie za 50 zł maja wszyscy swiatelko na ktorym DL i UP wynosi realne 2mb/s . A jak pisal kicu, ze wcale nie widzi tych 4mb/s tylko 3,3 mb/s to chyba JEDNAK nie jest taka wielka roznica jaka Ty widzisz. Przeciez deejay nam nic nie musi udowadniac. Smierdzi mi to jakas konspiracja ale po co sie klucic i najezdzac na kogos palant ;/ ? przeciez nikomu nie szkodzi tym co pisze deejay OEMGIE


E O T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mazi@jawnet
 
Posty: 122
Dołączył(a): 24 maja 2005, o 23:00

Poprzednia strona

Powrót do Software czyli oprogramowanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość