Strona 9 z 9

Światła na leopoldzie !!!

PostNapisane: 21 sie 2013, o 12:17
przez ozarek@jawnet
fireword@poczta.jaw.pl napisał(a):Mniej więcej o to mi chodziło bez zbędnego zagłębiania się w szczegóły. Natomiast bez jakiejś reklamy tankowałem na Shelu w mieście ościennym i sama 95 była dużo lepszej jakości niż w Jaworznie praktycznie paliwo to nigdy niema 95 oktanów co już nieraz udowadniały różne programy w TV natomiast jakościowo było i tak lepiej sprawdzałem pod kątem spalania i zrywności i różnica była mocno wyczuwalna.


w 99% takie testy to autosugestia, jeżeli nie przeprowadzisz testów samego paliwa na hamowni to niczego tak naprawdę się nie dowiesz i nie dowiedziesz.
Spalanie w większym stopniu robią warunki drogowe,pogoda i kierowca, a nie paliwo z shella czy innego lotosa/orlena/obojętne czego.
A zrywność proszę Cię nie rozśmieszaj mnie, tzw "dupohamownia" to może wyczuć różnicę jak się przesiadasz z CC700 do CCSporting, ale nie różnicę paliwa...

Światła na leopoldzie !!!

PostNapisane: 21 sie 2013, o 20:27
przez fireword@portal
Za dużo książek się naczytałeś, na przykładzie CC od razu powinieneś wyczuć że paliwo jest gorszej jakości tym bardziej że ewentualna sonda lambda i recyrkulacja spalin itp. w tym modelu to totalna ściema... Zatankowanie na takim aucie gorszej jakości paliwa jest od razu odczuwalna na tej twojej dupo hamowni. Skoro wyskakujesz tu z testami na jakichś hamowniach to i tak nie mamy o czym rozmawiać.