Światła na leopoldzie !!!

Brakuje kategorii w której chciałbyś "rządzić"? Zaproponuj nową, jeśli będzie miała poparcie to zostanie założona.

Światła na leopoldzie !!!

Postprzez ozarek@jawnet » 21 sie 2013, o 12:17

fireword@poczta.jaw.pl napisał(a):Mniej więcej o to mi chodziło bez zbędnego zagłębiania się w szczegóły. Natomiast bez jakiejś reklamy tankowałem na Shelu w mieście ościennym i sama 95 była dużo lepszej jakości niż w Jaworznie praktycznie paliwo to nigdy niema 95 oktanów co już nieraz udowadniały różne programy w TV natomiast jakościowo było i tak lepiej sprawdzałem pod kątem spalania i zrywności i różnica była mocno wyczuwalna.


w 99% takie testy to autosugestia, jeżeli nie przeprowadzisz testów samego paliwa na hamowni to niczego tak naprawdę się nie dowiesz i nie dowiedziesz.
Spalanie w większym stopniu robią warunki drogowe,pogoda i kierowca, a nie paliwo z shella czy innego lotosa/orlena/obojętne czego.
A zrywność proszę Cię nie rozśmieszaj mnie, tzw "dupohamownia" to może wyczuć różnicę jak się przesiadasz z CC700 do CCSporting, ale nie różnicę paliwa...
Avatar użytkownika
ozarek@jawnet
 
Posty: 55
Dołączył(a): 24 maja 2005, o 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Światła na leopoldzie !!!

Postprzez fireword@portal » 21 sie 2013, o 20:27

Za dużo książek się naczytałeś, na przykładzie CC od razu powinieneś wyczuć że paliwo jest gorszej jakości tym bardziej że ewentualna sonda lambda i recyrkulacja spalin itp. w tym modelu to totalna ściema... Zatankowanie na takim aucie gorszej jakości paliwa jest od razu odczuwalna na tej twojej dupo hamowni. Skoro wyskakujesz tu z testami na jakichś hamowniach to i tak nie mamy o czym rozmawiać.
Avatar użytkownika
fireword@portal
 
Posty: 212
Dołączył(a): 1 sty 1970, o 01:00

Poprzednia strona

Powrót do Nowe kategorie na forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron