Strona 2 z 7

CS 1.5

PostNapisane: 16 lis 2006, o 16:26
przez mazi@jawnet
wystarczy do mnie napisac - odrazu wlaczam hlsw i banuje kogo trzeba - trwa to 10-20sekund. jako jedyna osoba ktora korzysta z owego sposobu to uzytkownik ktory nie jest z naszej sieci.

CS 1.5

PostNapisane: 16 lis 2006, o 20:58
przez Anonymous
Wybacz - maila otrzymalem, ale nie wiedziec czemu nie wyslalem odpowiedzi.

Tym samym moge rownie dobrze zrobic to juz tutaj. Staram sie namierzyc jakies informacje na temat prywatnych slotow dla serwera CS 1.5, poniewaz rozwiazanie ze slotami dla kazdego z osobna nie jest dobrym rozwiazaniem. Jesli znajde taki plugin/mozliwosc w silniku gry (nie widzialem do tej pory, a szukalem juz) to wlacze to i poinformuje wszystkich jawnetowiczow na stronie serwerow gier. Ta publikacja bedzie wtedy tylko dla zarejestrowanych uzytkownikow, wiec o ile nie bedzie zadnych "dziwnych" przeciekow tej informacji (mam na mysli jakichs zyczliwych graczy z jawnetu ktorzy rozdadza to haslo) to bedzie zawsze kilka slotow w rezerwie dla was.

pozdrawiam,
rdg

CS 1.5

PostNapisane: 19 lis 2006, o 09:44
przez Anonymous
Okej dzieki za info :) :mrgreen:

CS 1.5

PostNapisane: 28 lis 2006, o 20:10
przez olpen@jawnet
mazi ja korzystam z hlsw wiec tez mozna pisac!

CS 1.5

PostNapisane: 29 lis 2006, o 11:31
przez son@jawnet
Troszke z innej beczki ;)
Jak sprawdzić swój SteamID ?
Bo mam CS 1.6 i CZ ale przy wielu stronach jak chce się zarejestrować pytają o SteamID, ale chyba jestem za bardzo zielony jeszcze w tym

CS 1.5

PostNapisane: 1 gru 2006, o 16:41
przez Anonymous
A ja znowu cos podpinam pod ten watek:

MOZE TAK UAKTUALNIC MAPPACKA?!

Bo troche dupiato sie juz robi, tylko, dusty, aztec, inferno, italy juz sie rzygac chce :(

Na Lanie gramy sobie w mase fajnych nowych map... Poprostu jest ich od cholery :) Fajnie by bylo jakby tak wprowadzic pare na serwer jawneta....

CS 1.5

PostNapisane: 1 gru 2006, o 16:57
przez Anonymous
to moze podaj przyklady, jak admin ma zmienaich pule map skoro nie gra w cs (czyt. nie zna map), zaproponuj cosm niech ktos cie poprze i napewno mapy beda dodane :]

CS 1.5

PostNapisane: 2 gru 2006, o 08:20
przez Anonymous
Jak wyzej - zawsze jestem otwarty na propozycje graczy. Pamietaj jednak o tym, ze niewiele map jest dobrze zbanalsowanych, wiec moze to byc przyjemnosc dosc krotka.

CS 1.5

PostNapisane: 6 gru 2006, o 22:04
przez ukey@jawnet
siemka. segato ma dobry pomysl gracze nazekaja na monotonosc map ja osobiscie znam na pamietec uklad map.. wiec jesli bylo by to mozlie moglibyscie dodac do mapcycle pare innych nie standardowych mapek.. znam wiele map ktore sa fajne i grywale a nie ma ich na jawnecie naprzyklad: cs_Office , aim_headschoot, fy_iceword i inne mysle ze popularnosc server zwiekszyla by sie o sporo i gracze przestali by narzekac na monotonie. i chciabym poruszyc na forum sprawe rankingu : /top10 , /top15 ,/rank i tym podobne opcje dla graczy bylo by to dla garczy wielka frajda modz spojrzec sobie na taka liste i zobaczyc swoj nick i pozycje na ktorej sie znajduja ... i powracajac do map gram tez troche w cs'a 1.6 i zauwazylem ze tam mapy nie sa daane po kolei lecz kazdemu graczowi wyskakuje z lewej strony okienko i numerki z mapami i kazdy garcz glosuje za daja mapa. mapa ktora otrzyma najwieksza ilosc głosow jest ustawiana jako nextmap.. osobscie nie wiem jak sie robi takie rzeczy ale wy jaki eksperci od tego typu zeczy bedziecie wiedziec .. prosze o rozpatrzenie moich propozycji i udzielenie odpowiedzi ... pozdrawiam Mari4n :)

CS 1.5

PostNapisane: 6 gru 2006, o 22:59
przez Anonymous
Co do mapek - na serwerze jest ich sporo, zapewne nie wszystkie sa po prostu grane. Proponuje przegladnac caly mappack jawnetowy, ktory umiescilem na stronce i porownanie go z tym co znacie z gry na serwerze. Z tych, ktore ukey wymienil jako nieobecne z pewnoscia jest na serwerze fy_iceworld wiec monotonia moze sie skonczyc nawet bez dogrywania czegos na serwer.

Oczywiscie dogranie map na serwer to nie jest problem, lecz wrzucanie co po chwila paru nowych plikow tylko po to by zagrac 1 czy 2 mecze na danej mapie moim zdaniem mija sie z celem. Dlatego jesli macie jakichs kandydatow do dorzucenia - przemyslcie czy sa to dobre wybory.

Co zas tyczy sie wyboru nastepnej mapy zamiast sztywnego typowania wg rotacji - bylem przekonany, ze tak wlasnie jest. Dlatego przyjrze sie konfiguracji serwera i dokonam odpowiednich modyfikacji jesli bedzie to konieczne.

Co do sprawy top - sprawa wraca jak bumerang. O ile dobrze kojarze do jej dzialania konieczne bylo doinstalowanie bazy danych mysql. Procedura jako taka nie jest skomplikowana, ale zasoby serwera gier nie pozwalaja na ta operacje.

Pozdrawiam,
rdg