Hmm no ja ze swojej strony mogę dodać że u mnie (kolonowa na ost) problemów z netam nie ma i działa on bardzo stabilnie...poza sytuacją kiedy ogólnie coś strzeli i całe jaworzno nie ma neta, lub kiedy "słicz" postanowi się zawiesić i musi ktoś go resetnąć (co w ciągu ostatniego roku stało się bagatela dwa razy). Więc moge śmiało powiedziec że z usług AC jestem zadowolony i to bardzo, do tego stopnia że rodziców namawiałem do neta właśnie z AC (a musieli na to troszkę czekać bo AC w ich rejonie nie miało i nadal nie ma sieci - poza nimi ;-d), a tak się składa że w trakcie owego czekania przebiłem się przez kilka ofert innych "prowajderów" i stosunek cena/ilość mnie powalił skromnością. No ale wracając do tematu: pamiętajmy że AC to firma z naszego miasta i mamy do niej stały dostęp (a nie jak w przypadku np: TP do jakiegoś ich punku bo centrala w prowincjonalnej Warszawce) i moim zdaniem ma "ludzką twarz" - wyobraźcie sobie telefon do np: TelePsa i 15 minutową rozmowe z maszyną zanim będziecie mieli "zaszczyt" porozmawiać z żywym człowiekiem, który w ostateczności okaże się laikiem nie będącym w stanie odpowiedziec na proste pytanie bo nie napisali mu tego w "HowTo_gadać_z_petentem". A dzwoniąc do AC mamy ten luksus, że po drugiej stronie siedzi człowiek, który faktycznie zna się na tym co robi, a nie został zatrudniony tylko do odbębniania regułek z formularza.
Swoją droga miałem okazję rozmawiac z przemiłą panią, która robi właśnie w TP i odbiera telefony - dowiedziałem się ciekawej rzeczy, otóż na petenta mają wyznaczony czas 3 minuty, jeżeli go przekroczą to jakieś tam minusiki i dodatkowe szkolenia w tematyce "rozmowy z klinetem" co sprowadza się do tego, że za wszelką cenę chcą się zmieścić w tych 3 minutach, a wszyscy wiemy co to oznacza (olewanie i zbywanie klienta).
A jeżeli chodzi o promocje to ja czekam na striptizerkę z fakturką od AC...może kiedyś