PRZEPROSINY DLA DWÓJKI DZIEWCZYN

Zaproszenia, wydarzenia, propozycje czyli gdzie najlepiej bawić się w weekend

PRZEPROSINY DLA DWÓJKI DZIEWCZYN

Postprzez rafal2013@portal » 16 cze 2013, o 21:24

Chciałbym w tym miejscu najmocniej przeprosić dwie dziewczyny które dziś tj.16 czerwca około godziny 12-13 o mało nie potrąciłem srebrnym samochodem na przejściu w centrum przy zjeździe na Matejki.

Nie potrafię wytłumaczyć dlaczego zauważyłem Was dopiero w ostatniej chwili gdzie jedynym ratunkiem było już tylko ominięcie. Kumulacja jakiegoś zagapienia/zamyślenia/zmęczenia i możliwość jakiegoś nieszczęścia staje się o wiele bardziej prawdopodobna.

Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację - przez cały dzisiejszy dzień miałem tę sytuację w głowie i pytanie "co by było gdyby się nie udało ominąć" - jestem jeszcze młodym kierowcą i dostałem dziś prawdziwą lekcje by jeździć zawsze na 110% uwagi i koncentracji.

Dziewczyny które spotkała dziś powyższa sytuacja, jeżeli czytacie jaw.pl chciałbym Was prosić o wybaczenie za stworzenie Wam takiej mało przyjemnej sytuacji.Odezwijcie się proszę na PW jeśli czytacie to,bo może nie zabrzmi to dobrze względem powagi sytuacji ale czuję się zobligowany zasponsorować Wam duże lody/gofry/pyszną kawę albo wszystko razem.

Drodzy kierowcy, uważajmy i koncentrujmy się prowadząc samochód na 110% oraz nie prowadźmy jak jesteśmy zmęczeni bo naprawdę wystarczy ułamek sekundy by doszło do tragedii.

Gołas Rafał
rafal2013@portal
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 sty 1970, o 01:00

PRZEPROSINY DLA DWÓJKI DZIEWCZYN

Postprzez tusek@portal » 17 cze 2013, o 08:48

Brawo za odwagę i zebrane doświadczenie!:D
tusek@portal
 
Posty: 177
Dołączył(a): 1 sty 1970, o 01:00

PRZEPROSINY DLA DWÓJKI DZIEWCZYN

Postprzez barton@jawnet » 17 cze 2013, o 09:12

Brawo za odwagę i założenie ciekawego tematu.

Jeśli już się tu wpisałem to czekam na przeprosiny następujących kierowców :