Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Jaki system operacyjny wybrać to może być proste, ale co w nim później zainstalować może już przysporzyć o ból głowy.

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez wiqert@jawnet » 2 lip 2006, o 20:42

barton pominales kilkadziesiat tysiecy portow :D trzebabylo pisac - wolny :D
wiqert@jawnet
 
Posty: 468
Dołączył(a): 24 maja 2005, o 23:00

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez barton@jawnet » 2 lip 2006, o 21:18

Zgadza sią :) akurat te miałem pod ręką.
Avatar użytkownika
barton@jawnet
 
Posty: 6475
Dołączył(a): 24 maja 2005, o 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 3 lip 2006, o 08:09

To ja jeszcze poproszę ... zapodajcie trackerami... tylko takimi, na których można założyć konto :)
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 3 lip 2006, o 10:09

no mam pare wolnych zaproszen na PT wiec jak ktos chce, to walcie na maila.
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 3 lip 2006, o 14:35

Dobra to teraz ja jak macie standart taryfe to jakim cudem utrzymujecie ratio na trackerach ??? a jakie te ratio :!:
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez lwiech@jawnet » 3 lip 2006, o 17:03

ja mam ratio 1.6
lwiech@jawnet
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 maja 2005, o 23:00

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez mazi@jawnet » 3 lip 2006, o 19:56

buahehae :D ja mam konto na PT juz ponad rok up: 0 dl : 0 ;asdf ale teraz zaczne ssac i seedowac bo mam medium666 :P
mazi@jawnet
 
Posty: 122
Dołączył(a): 24 maja 2005, o 23:00

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 3 lip 2006, o 20:07

achaaaaaa juz wiem jak utrzymujecie konta na zagranicznych serwkach nie mówie tu o PT bo ta mto nie przejdzie :ugeek: :twisted: :P
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 3 lip 2006, o 20:12

kicu, na taryfie standard przy torrentach to najwyzej mozna sobie reke w .... włożyć. Jak wrzucisz w świat 50 MB przy filmie 700 MB to to jest cud. ja napierdzielam na zewnetrznym laczu i jest OK. Cel na ten miesiac to zrobic UL do wysokosci 2 TB. W tym momencie mam 1,24 TB, wiec to raczej nie problem. Ale komp non stop cos tam uploaduje. Aha, ratio 3,3, status Extreme User i aplikuje na uploadera, bo widze, ze moge tam jeszcze sporo rzeczy powrzucac i to o wiele szybciej, niz one sie tam pojawiaja :)
A co do zagranicznych serwerkow, to ratio u UL ksztaltuja sie na podobnych poziomach :]
Anonymous
 

Konfiguracja torrenta - pochwalcie się i pomóżcie.

Postprzez Anonymous » 3 lip 2006, o 21:30

kicu co do PT to też się da i to spokojnie może pilnują całymi dniami ale przekręty idzie tam sadzić i to niezłe.Chociaż stronka do dupy to tyle z niej zadowolenia że są polskie filmy.Bo np w porównaniu do Uk-t czy SCT filmy pojawiają się tam sporo później.
Anonymous
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Software czyli oprogramowanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron